top of page

תנאים והגבלות כלליים

התנאים וההגבלות הכלליים נכנסים לתוקף החל מה-1 ביוני 2022.

לקוחות יקרים, תודה שבחרתם בנו לקחת חלק בחוויה שלכם ובטיול בלתי נשכח! Wise Travelling LLC ID N0: 405543425, רשום כחוק בכתובת 12 Merab Aleksidze St. Tbilisi, Georgia, המכונה "אנחנו", "אנחנו" ו-"שלנו", המכונה גם "Traveland", מארגן ישירות שירותי תיירות בג'ורג'יה על ידי שיתוף פעולה עם ספקי שירות מקומיים. שירותים אלו כוללים הזמנת מלונות, לינה, אטרקציות, טיסות, שירותים פרטיים, השכרת רכב ועוד. התנאים וההגבלות להזמנת שירותי תיירות עם Traveland מפורטים להלן.

על ידי מתן הסכמה אלקטרונית לתנאי הסכם זה ו/או על ידי רכישת מוצרים או שירותים כלשהם מ-Traveland, בין אם דרך האתר, המרכז הטלפוני או סוכני הנסיעות שלנו, אתה מאשר שבדקת ביסודיות וקיבלת את התנאים החוזיים שצוינו. אתה מסכים באופן בלתי הפיך לכל התנאים המפורטים להלן ומבין את ההשלכות המשפטיות של הסכמתך. התנאים וההגבלות הכלליים והסכם שירות הנסיעות הם חלק בלתי נפרד מהחוזה בין הלקוח לבין Traveland. כדי למנוע אי הבנות, הצדדים מסכימים הדדית שבמקרה של תנאים והגבלות כלליים והסכם שירות הנסיעות סותרים, הסכם שירות הנסיעות יקבל עדיפות.

הזמנה ואישור

1. הסכם שירות הנסיעות יישלח אליך יחד עם תנאים והגבלות אלה באמצעות דואר אלקטרוני
( info@traveland.co.il ) לכתובת הדואר האלקטרוני של הלקוח המוזכרת בטופס ההזמנה.

2. נדרש תשלום בעת ביצוע ההזמנה, המחיר ו/או השירותים לא יובטחו, והזמנה לא
להיווצר עד להסדרת התשלום במלואו.

3. בביצוע ההזמנה, האדם/הנציג/ה הראשון של הקבוצה מסכים ומתחייב, בשם
כל האנשים בהזמנה, כדי:
א) קרא וקבל את התנאים וההגבלות הכלליים הללו.
ב) הסכמה לשימוש שלנו בנתונים אישיים בהתאם למדיניות הגנת הנתונים ופרטיות שלנו.
ג) אשר שאתה מעל גיל 18 בעת ההזמנה. אם מעורבים קטינים (צעירים מגיל 18), ודא
שהאפוטרופוסים שלהם סיפקו את הסכמתם, בהתאם למדינות היעד. שים לב ש
היתרים ודרישות אחרות עשויים להשתנות בכל מדינה.
ד) מקבל אחריות כספית לתשלום ההזמנה בשם כל האנשים המפורטים בהזמנה
טופס.
ה) מאשר את פרטי ההזמנה והתנאים, לרבות דמי ביטול, ומידע רלוונטי אחר.

ו) כל מידע שנשלח ללקוח דרך כתובת המייל שצוינה בטופס ההזמנה נחשב
תקף ונחשב כאילו התקבל על ידי הלקוח.


4. אנא בדוק היטב את כל השמות, התאריכים, התזמונים, הגילאים ופרטים אחרים בכל מסמך שאנו שולחים לך. אם
אם אתה מוצא אי-התאמות במסמכים, אנא הודע לנו מיד, שכן ייתכן שלא יהיו שינויים
מאוחר יותר ועלול לגרום לחיובים נוספים. שים לב ששינויים שלא נגרמו מהשגיאה שלנו עשויים לגרור
תשלום נוסף.


5. אם נציג אחראי להזמנה קבוצתית, הוא מחויב להודיע, לעדכן, וכן
להעביר לכל חברי הקבוצה את פרטי ההזמנה ותנאיה, לפי הוראת סוכן הנסיעות.
זה כולל מידע על כל שינוי, דמי ביטול ומידע רלוונטי אחר.

6. במהלך הצ'ק-אין, האורח יתבקש להציג דרכון או תעודה מזהה.

7. הזמנת מלון אינה מכסה העברות.

תמחור, תשלום ותנאי מטבע

1. מחיר הטיול ותנאי התשלום מפורטים בהסכם שירות הנסיעות.

2. אם לא נקבל את היתרה המלאה בזמן, אנו עשויים לבטל את ההזמנה שלך.


3. אנו מציעים שיטות תשלום מאובטחות שונות באמצעות מערכות סליקה גלובליות מובילות.


4. שימו לב שהחיוב הסופי יהיה במטבע המוסכם (שקלים, דולר ארה"ב, GEL או כל אחר),
בכפוף לאישור בטופס ההזמנה. שער החליפין יהיה GEL או USD, ונקבע על ידי הבנק הלאומי של
ביום החיוב יחול בגאורגיה.

5. כרטיס האשראי של המזמין יחויב במטבע החוץ הנבחר לפי ערכו בשקלים ו-
שיעור שנקבע על ידי הבנק הלאומי של ג'ורג'יה, כמו גם עבור העברות, המחאות או כל אמצעי תשלום אחר.

1. Traveland מציעה ללקוחות מידע על רמת הכוכבים והשירותים של בתי המלון כפי שהם מסופקים על ידם בלבד, ה
התקנים והדירוגים עשויים להשתנות בין מדינות וספקים.


2. איננו יכולים להבטיח את הדיוק של דירוגים כלשהם שניתנו, ושום אחריות לא ניתנת או משתמעת.

דירוגי לינה ותקנים

העברת הסכם שירות נסיעות

לפני תחילת הנסיעה, הלקוח רשאי לבקש שאדם שלישי ייסע במקומו. בקשה זו צריכה להיעשות על ידי האדם ששמו הראשון. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב להחלפה כזו אם האדם השלישי אינו עומד בדרישות הנסיעה. בנוסף, הלקוח עשוי להידרש לכסות כל הוצאות נוספות (מלונות, טיסות, אטרקציות וכו') שייגרמו מהשתתפותו של אדם שלישי בנסיעה.

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות הולם הוא תנאי בחוזה שלך איתנו או עם הספק הרלוונטי, לפי העניין. ודא שהביטוח שלך מכסה את כל הדרישות האישיות, כולל מצבים רפואיים קיימים, ביטולים, הוצאות רפואיות והחזרה לארץ במקרה של תאונה או מחלה. אם אתה נוסע ללא ביטוח הולם, לא נהיה אחראים להפסדים כלשהם.

זמינות

1. זמינות חדרי המלון המוזכרים בהצעה מדויקת במועד שליחתה בלבד. עם זאת, שימו לב
שהוא עשוי להשתנות ללא הודעה מוקדמת. האישור הסופי של החדרים יינתן לאחר הלקוח
משלים את מלוא התשלום.


2. מחירי הטיסות והזמינות כפופים לשינויים ללא הודעה מוקדמת. המחיר שנקבע על ידי הסוכן תקף רק ב
זמן ההצעה. הסוכן רשאי לעדכן את המחיר בתוספת תשלום לפני הטיסה הסופית של הלקוח
הזמנה.

טיסות ואחריות - טיסות בינלאומיות

1. על פי חוק שירותי תעופה, חברת התעופה רשאית לבטל כרטיס טיסה, ובלבד הודעה על כך ללקוח לפחות
ארבעה עשר ימים לפני מועד הטיסה.


2. על הנוסעים להתייצב למסוף הרלוונטי הן במדינות היציאה והן במדינות היעד לפחות 3 שעות
לפני שעת היציאה המתוכננת.


3. הנוסעים אחראים להישאר מעודכנים לגבי מדיניות IATA וחברות התעופה הנוגעות להגבלות על כבודת היד.

4. נוסעות בהריון מעבר לשבוע 24, חייבות להחזיק בתעודה רפואית באנגלית המאשרת תקינות
הריון וכושר לעוף. עלייה למטוס ללא האישור עלולה לגרום לחברת התעופה לסרב להשתתף בטיסה.

5. נסיעות של נשים בהריון לאחר 27 שבועות מוגבלות על ידי אמנות בינלאומיות. לקוחות חייבים ליידע את
סוכנת נסיעות בגיל ההריון הצפוי במהלך הטיסה לג'ורג'יה ובחזרה.

6. הזמנת טיסות בינלאומיות דרך Traveland היא באחריות חברת התעופה. כל שינוי, ביטול, או
עיכובים הם באחריותה הבלעדית של חברת התעופה.

7. בטיסות קונקשן שהוחמצו עקב עיכובים בטיסות בינלאומיות, חברת התעופה אחראית למצוא חלופה
טיסות ו/או ארגון לינה.

8. לכל שינוי ו/או ביטול שנעשה לאחר הזמנת כרטיס הטיסה, ללא קשר לדמי הטיפול שנקבעו.
על ידי חברת התעופה, Traveland יגבה דמי טיפול בסך 35 דולר לאדם.

9. במקרה של שינויים בכרטיסי טיסה מכל סיבה שהיא, אם הדבר מותר על פי מדיניות חברת התעופה, השינויים עשויים להיות כרוכים
עמלות נוספות והן בכפוף לזמינות. אנא שים לב ששינויים עקב טעויות של לקוחות עשויים שלא תמיד
להיות אפשרי.

10. פרטי הטיסה, כגון תאריכים, מסלולים ופרטים של חברת התעופה, עשויים להשתנות לאחר ההזמנה עקב דרישות חברת התעופה.

11. חברת התעופה היא האחראית הבלעדית לכל עיכובים, שינויים, ביטולים, נזק, אובדן כבודה, איחור בכבודה, או
כל אובדן רכוש שייגרם ללקוח.

12. צוות Traveland יעשה כמיטב יכולתם לעמוד לצד הלקוח בכל הקשור לייצוג ועזרה, אך
חברת התעופה נושאת באחריות הבלעדית.

טיסות פנים

1. חברות התעופה דורשות מהנוסעים להתייצב בדלפק הטיסה לפחות שעתיים לפני ההמראה. אנא שימו לב כי
דלפק הטיסה נסגר כ-60 דקות לפני ההמראה. הבטחת הגעה בזמן לטיסה היא
אחריות הלקוח, וכל אי ביצוע זה יהיה באחריותו הבלעדית.

2. אם הלקוח "שומר שבת", עליו להתריע על כך לסוכן הנסיעות כדי שיוכל לתכנן את הטיסה כך.
שלא יתקיים בזמני השבת ו/או בסמוך להם.

3. שינוי או ביטול טיסות פנים בג'ורג'יה או תיקון פרטי כרטיס טיסה אינם אפשריים בדרך כלל אלא אם כן
סוכם מראש ומפורט בטופס ההזמנה. כל שגיאת שמות בכרטיסי טיסה עשויה להיות כרוכה בתוספת
חיובים בהתאם לתקנות חברת התעופה.

4. Traveland אינה מתחייבת לספק מזון או אספקת אוכל כשר בטיסות פנים או בינלאומיות אל
גאורגיה. האחריות לכך מוטלת על חברת התעופה בלבד.

5. Traveland אחראית להעברת ההזמנה לחברת התעופה אך לא למשלוחה. חברת התעופה צריכה להתייחס לזה כאל א
בקשה.

6. הזמנות טיסות אינן כוללות בחירת מושב אלא אם סוכם אחרת מראש וצוין בהזמנה
טופס. על הנוסעים לפנות ישירות לחברת התעופה כדי לבחור ולרכוש מושבים מועדפים על בסיס זמינות ו
מחיר.

מדיניות צ'ק-אין/אאוט

1. הצ'ק-אין במלונות בג'ורג'יה הוא בדרך כלל בין השעות 13:00-15:00.


2. הצ'ק-אאוט הוא בדרך כלל בין השעות 10:00-12:00.


3. ניתן לבצע צ'ק-אאוט מאוחר בתוספת תשלום (בכפוף לזמינות).

Hotels' Children Policy in Georgia

ילדים עד גיל 12 (לא כולל 12) נחשבים "ילדים". בני 12 נחשבים "מבוגרים". בעת ביצוע ההזמנה, באחריות הלקוח למסור את הגילאים הצפויים של הילדים במהלך שהותם בג'ורג'יה. ילד עד גיל 12 (לא כולל 12) רשאי "לחלוק מיטה" עם הוריו או להשתמש בספת מיטה בחדר, בכפוף לאישור המלון ו-Traveland. אנא שימו לב כי "שיתוף מיטה" אינו אומר מיטה נוספת, וייתכן שתחול תשלום נוסף עבור ארוחת בוקר.

מדיניות ה"מיטה נוספת" של מלונות בג'ורג'יה

אם הלקוח מעוניין להוסיף ילד או מבוגר נוסף לחדר זוגי, חל חיוב נוסף עבור מיטה. אנא שימו לב כי המיטה הנוספת היא בדרך כלל מיטה או מזרון מתקפלים, ולעיתים, כמפורט, היא עשויה להיות מיטת יחיד סטנדרטית. במלונות מסוימים, המיטה הנוספת יכולה להיות ספה נפתחת המסופקת כמיטה. סוג המיטה הנוספת שסופק על ידי המלון אינו באחריות Traveland וכפוף למדיניות המלון. כמו כן, שירות מיטה נוספת לא תמיד אפשרי.

בקשות מיוחדות

אם יש לך בקשות מיוחדות כגון סוג המיטה, מיקום החדר, מספר קומה, נגישות, חדרים סמוכים או מחוברים, אנא הודע לנו במהלך תהליך ההזמנה. אנו נעביר את כל בקשותיך לספק הרלוונטי, אך שים לב שאיננו יכולים להבטיח שהן יתממשו, ואיננו נושאים באחריות אם לא ייענו.

אטרקציות/שירותים נוספים

1. Traveland פועלת כמתווך בין נותני שירותים שונים ולקוחות לאטרקציות ופעילויות.
כל שיבושים, תקלות או תאונות במהלך הפעילויות אינן באחריות Traveland. זה
המליץ ללקוחות להפעיל את ביטוח הנסיעות שלהם במידת הצורך.

2. ביטול עד [72] שעות לפני מועד האטרקציה מזכה את הלקוח בהחזר מלא. ביטול בתוך
[72] שעות מתאריך האטרקציה או במהלך הפעילות יגרמו לדמי ביטול מלאים, ולא יינתן החזר כספי
מסופק.

3. על הלקוחות לעמוד בזמנים ולהיות מוכנים בנקודת האיסוף והזמן שנקבעו מראש כמפורט בטופס ההזמנה.
אטרקציות לא יבוטלו עקב גשם אלא אם יבוטלו על ידי ספק האטרקציה או מטעמי בטיחות.

4. מדיניות ותנאי הביטול חלים גם על שירותים נוספים, השכרת רכב, מעברי קרקע וכדומה
סידורים.

ביטולים ותיקונים על ידך

1. יש להודיע לנו על ביטול הזמנות במכתב בכתב או במייל על ידי האדם הנ"ל בהקדם האפשרי.

2. ביטול ההזמנה ייחשב תקף רק לאחר שנקבל בקשת ביטול חתומה (א) במשרדינו,
או (ב) בדוא"ל לכתובת [cancellations@traveland.co.il ], וזה יאושר על ידינו באמצעות דואר אלקטרוני. זה של הלקוח

אחריות לוודא שהודעת הביטול אכן תתקבל במשרדינו ולקבל אישור לכך
בדוא"ל.

3. ביטולים או שינויים בהזמנות במלון שנעשו מתאריך ההזמנה ועד [30] ימי עסקים לפני הצ'ק-
במועד זה יינתן החזר מלא (עמלות סליקה ו/או ריבית יחולו ).

4. ביטולים או שינויים בהזמנות במלון שנעשו מ-[30] ימי עסקים עד [15] ימי עסקים לפני ביצוע הצ'ק-אין
תאריך, דמי ביטול יחולו בהתאם למדיניות המלון. מ-15 ימי עסקים ועד תאריך הצ'ק-אין, סך הכל
יחולו דמי ביטול.

5. בהזמנות ללא אפשרות שינוי או ביטול, יחויב הלקוח בסכום הכולל, גם ב-
במקרה של שינויי תאריך או אי הגעה מכל סיבה שהיא. הזמנות כאלה יצוינו כ"לא ניתן להחזר" בהזמנה
טופס.

6. אם תצטרך לשנות או לבטל את ההזמנה לאחר שהמלון אישר זאת, דמי טיפול בסך 35 דולר לאדם
להיות מחויב.

ביטול או תיקון על ידינו/הספק שלנו

1. מכיוון שאנו והספק מתכננים את סידורי החופשה שלכם חודשים רבים מראש, ייתכן שאנו והם נצטרך מדי פעם
לבצע שינויים או לבטל את ההזמנה שלך, ואנו נהיה מחויבים להציע לך רק הסדרים חלופיים או החזר כספי.

2. אם יחול שינוי בפרטים או ביטולים שנעשו על ידי ספק, נודיע ללקוח תוך סבירות.
זמן לאחר קבלת המידע החדש.

3. בעת הצעת הסדרים חלופיים או החזר כספי, עליך להודיע לנו על בחירתך בתוך מסגרת הזמן שצוינה.
אי תגובה בזמן שנקבע תיחשב כהסכמה מפורשת שלך להחזר מלא.

מדיניות החזרים

במידה והלקוח זכאי להחזר, הוא יועבר אליו בהעברה בנקאית תוך 30 ימי עסקים ממועד ביטול ההזמנה. סכום ההחזר יקוזז על ידי עמלות ו/או ריבית רלוונטיות. ההחזרים יעובדו אך ורק באמצעות העברות בנקאיות, אלא אם הסוכן ציין אחרת בדוא"ל.

האחריות שלנו כלפיך

1. לא נהיה אחראים לכל פציעה, מחלה, מוות, אובדן (כולל אובדן רכוש ואובדן הנאה),
נזק, הוצאה, עלות או תביעה הנובעים מהמעשה/ים ו/או המחדלים שלך או ממעשיו ו/או המחדלים של
צד שלישי.

2. לא נהיה אחראים לכל שירותים שאינם מהווים חלק מהחוזה שלנו.

3. לא נהיה אחראים לכל שירות גרוע של כל אחד מהשותפים או הספקים שלנו.

4. תמיד נעמוד לצד לקוחותינו בכל הקשור לייצוג, ונעשה כמיטב יכולתנו לפתור כל בעיה
לשביעות רצונו של הלקוח שלנו.

תמיכת לקוחות ומידע ליצירת קשר

צוות Traveland כאן בשבילכם לכל פניה, בקשה וייעוץ. הסוכנים שלנו ישמחו לתמוך ולסייע בכל עת עם פרטי ההתקשרות הבאים:


הטלפון שלנו: +995 555 222 578
המייל שלנו : info@traveland.co.il
אפליקציית What's שלנו: +972 523 279 849 או +995 555 222 578
שעות העבודה שלנו : ראשון-שישי, 09:00-17:00.

במקרה חירום ניתן לפנות אלינו גם מחוץ לשעות הפעילות בהודעת וואטסאפ בטלפון:
+995 555 222 578 או +972 523 279 849.

מספרי חירום בג'ורג'יה ומידע חיוני

מכבי האש – 111
משטרה - 122
אמבולנס ועזרה ראשונה – 113
שגרירות ישראל בטביליסי – +995 322 556 500
נציג חב"ד – +995 322 429 770

קישור לאתר להלן לביטחון לאומי המכיל אזהרות מסע במדינות שונות ניתן למצוא בקישור הבא: https://www.gov.il/he/departments/dynamiccollectors/travel-warnings-nsc?skip=0

דרכונים, אשרות ובריאות

1. באחריותך לבדוק ולמלא את דרישות הדרכון, הויזה, הבריאות וההגירה החלות על שלך
טיול. אנו יכולים לספק מידע כללי בלבד, אך ננסה כמיטב יכולתנו ליידע אותך מיד לאחר שנלמד על כך
שינויים שמעסיקים אותך. על אף האמור לעיל, האחריות לבדיקת עדכונים לגבי האמור לעיל
הדרישות בזמן סביר לפני היציאה הן שלך בלבד.

2. מומלץ לוודא שדרכוני הנוסעים יהיו בתוקף לפחות חצי שנה ממועד הטיסה
ולפחות עמוד אחד ריק.

3. אתה מסכים לפצות אותנו ביחס לכל קנס או הפסד אחר שנגרם לנו כתוצאה מאי עמידה
כל דרכון, ויזה, דרישות הגירה או הליכים רפואיים.

התנהגות והתנהלות

1. מצופה מכל לקוחותינו להתנהל בצורה מסודרת ומקובלת ולא לשבש את
הנאה של אחרים. אם ההתנהגות שלך או של חבר במפלגה שלך גורמת למצוקה, נזק לרכוש,
סכנה, או מטרד לכל לקוח אחר או לכל צד שלישי, אנו שומרים לעצמנו את הזכות להפסיק את ההזמנה שלך איתנו
מיד.

2. במקרה של הפסקת אחריותנו כלפיך ו/או לצדך כאמור, לא יהיו לנו התחייבויות נוספות כלפיך ו/או
המסיבה שלך. לא יתבצעו החזרים בגין אבדן לינה או כל סידור אחר, ולא נשלם
הוצאות או עלויות שנגרמו כתוצאה מהסיום.

3. אתה ו/או צדך עשויים גם להידרש לשלם עבור אובדן ו/או נזק שנגרמו כתוצאה ממעשיך ואנו נחזיק אותך
וכל חבר במפלגתך אחראי ביחד ולחוד לכל נזק או הפסדים שיגרמו לך או כל חבר ב
המסיבה שלך.

4. תשלום מלא עבור כל נזק או הפסד כאמור יש לשלם ישירות למנהל המלון או לספק אחר לפני כן
יציאה.

5. אם לא תבצע תשלום:
א) אתה תהיה אחראי לעמידה בכל תביעה (כולל הוצאות משפטיות) שיוגשו נגדנו לאחר מכן כתוצאה מהתביעה שלך
פעולות. בנוסף, תישא באחריות לכיסוי כל העלויות שנגרמות לנו בניהול כל תביעה נגדך.
ב) במקרה שכבר ביצענו את התשלום בשמך, אתה מחויב להחזיר לנו את הסכום הזה
לפני היציאה.

6. לא ניתן לשאת באחריות לפעולות או התנהגות של אורחים אחרים או אנשים שאין להם שום קשר אליהם
הסדרי ההזמנה שלך או איתנו.

הגנת מידע ופרטיות

1. מידע זה אינו מוגבל, אך הוא כולל פרטים אישיים כגון שם, כתובת, כתובת מייל, תאריך לידה, הבא
קרובי משפחה, העדפות תזונתיות ומידע על בריאות גופנית ונפשית.

2. אנו משתפים מידע אישי בין הצוות שלנו למטרות ארגון החג שלך ועם צורך קפדני
כדי לדעת, אנו חולקים רק מידע הכרחי מסוים עם ספקי הצד השלישי שלנו, כגון שם, גיל, מין, תזונה
דרישות, והעדפות אחרות הנוגעות ספציפית לחופשה שהלקוח הזמין.

3. לעיתים אנו צריכים לחלוק את המידע האישי שאנו מעבדים עם האדם עצמו, קרוביו,
אפוטרופוסים, או נציגים אחרים במקרה של תאונה או החזרה, ולעיתים עם ארגונים אחרים
כגון חברות ביטוח, המידע האישי ישותף באימייל או באפליקציות דומות.

תלונות

1. אם אתה נתקל בבעיה במהלך החופשה שלך, אנא הודע לספק הרלוונטי (למשל, המלונאי שלך) מיד.

2. אם הספק אינו יכול לפתור את הבעיה לשביעות רצונך, עליך לפנות אלינו באופן מיידי באמצעות טלפון לחובתנו
במשרד בטלפון +995 555 222 578, בצ'אט איתנו במספר WhatsApp: +972 523 279 849 שתהיה לנו הזדמנות
לסייע לך בזמן אמת.

כוח עליון

1. לא נהיה אחראים או נשלם לך פיצוי אם ההתחייבויות החוזיות שלנו כלפיך מושפעות מ"כוח עליון".

2. "כוח עליון" פירושו כל אירוע שאינו בשליטתנו או של הספק שלנו, שהשלכותיו לא היו יכולות להיות
נמנע גם אם ננקטו כל האמצעים הסבירים. דוגמאות כוללות לוחמה ופעולות טרור (והאיום
מהם), סכסוך אזרחי, מגיפה או סיכונים משמעותיים לבריאות האדם במדינת המוצא או ביעד הנסיעה, וכן
אסונות טבע כגון שיטפונות, רעידות אדמה או תנאי מזג אוויר, וכל אירועים דומים מחוץ לנו או לספק(ים)'
לשלוט. אירועי כוח עליון כוללים, אך אינם מוגבלים ל, פעולות של ממשלה כלשהי או לאומית או מקומית אחרת
רשות, לרבות רשויות נמל או נהר, סכסוכי תעשייה, שביתות עבודה, סגירת מנעולים, אסונות טבע או גרעיניים,
שריפה, אסונות כימיים או ביולוגיים, בעיות טכניות בלתי נמנעות בהובלה, וכל אירועים דומים מחוץ לנו או
השליטה של הספק/ים.

3. במקרה של נסיבות בלתי צפויות ויוצאות דופן שיתעוררו שאינן בשליטתנו הסבירה ונפילה
תחת ההגדרה של "כוח עליון" כפי שמתואר בתנאים ובתנאים כלליים אלה, נודיע לך מיידית
על התרחשותם של אירועים כאלה. הודעה זו תסופק בתוך מסגרת זמן סבירה לאחר שנהיה
מודעים לאירוע כוח עליון. אנו נשתדל לעדכן אותך לגבי ההשפעה של אירוע הכוח עליון על
הסדרי הנסיעה שלך והאמצעים שננקטו כדי למתן את השפעותיו.

תיקונים

סוכנות הנסיעות, על פי שיקול דעתה הבלעדי, שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לתקן כל תנאי חוזה זה בכל עת וללא צורך בהסכמה או הסכמה מוקדמת של הצד השני. כל שינוי או תיקונים כאמור יימסרו לצד השני בכתב, והם ייכנסו לתוקף מיד לאחר פרסום באתר – https://www.traveland.co.il. באחריות הצד השני לעיין ולהיות מודע לכל שינוי שנעשה בתנאים וההגבלות הכלליים הללו.

Law and Jurisdiction

1. תנאים והגבלות כלליים אלה והסכם שירות הנסיעות כפופים בכל המובנים על ידי החוק הגאורגי. אנו
שניהם מסכימים כי כל מחלוקת, תביעה או עניין אחר המתעורר בינינו מתוך או בקשר להסכם שלך
יטופל על ידי בתי המשפט של גאורגיה בלבד.

2. לידיעתך, Traveland, הפועלת כמתווך בין ספקי שירות ולקוחות שונים, היא
חברה גאורגית ופועלת לפי החוק הגיאורגי.

טרבלנד מאחלת לכם חופשה שמחה!

bottom of page