top of page

תנאי הזמנה ושימוש כלליים - Traveland(טרבלנד)

התנאים וההגבלות הכלליים בתוקף תאריך (01.06.2022)

לקוחות יקרים, תודה שבחרתם בנו כדי להגשים חופשה עם חוויות בלתי נשכחות!

Wise Travelling (וויז טרבלינג) בע”מ, ח.פ. 405543425 ידועה יגם כ "Traveland" ("טרבלנד") הנקראת בתנאי הפעלה "אנחנו", "על ידנו" ו"שלנו", מארגנת שירותי תיירות ישירה בגאורגיה על ידי שיתוף פעולה עם ספקים מקומיים. שירותים מספק הזמנת מלונות, אירוח, אטרקציות, טיסות, שירותים פרטיים, השכרת רכב ועוד. התנאים וההגבלות להזמנת שירותי תיירות עם Traveland (טרבלנד) כולל להלן.

על ידי הענקת הסכמה אלקטרונית לתנאי ההסכם הזה ו/או ברכישת כל מוצר או שירות מ- Traveland(טרבלנד), בין אם באמצעות אתר האינטרנט שלנו, מוקד שירות הטלפוני, או סוכני הנסיעות שלנו, אתם מצהירים שבחנתם בקפידה בתנאי החוזה שצוינו כאן וקבלתם אותם. אתם מסכימים לכל התנאים המפורטים למטה ומבינים את ההשלכות המשפטיות של הסכמתכם.

התנאים וההגבלות הכלליים וההסכם לשירותי הנסיעה הם חלק בלתי נפרד מהחוזה בין הלקוח ל- Travelland (טרבלנד).

למניעת כל אי הבנה אפשרית, בין מסכימים מראש שבמקרה של התנגדות בין התנאים וההגבלות הכלליים והסכם לשירותי הנסיעה, תהיה עדיפות ותוקף להסכם שירותי הנסיעה.

הזמנה ואישור

1. הסכם שירותי הנסיעה יישלח אליכם יחד עם התנאים וההגבלות הכלליות אל הכתובת האימייל המצויינת בטופס ההזמנה, בידי כתובת מייל החברה (info@traveland.co.il).

2. התשלום בזמן ביצוע ההזמנה, מחיר ו/או שירותים נוספים לא ישמרו או ישורינו, וההזמנה לא תיווצר עד שהתשלום בוצע בהצלחה.

3. בעת ביצוע הזמנה, הלקוח ו/או נציג הקבוצה מסכימים ומתחייבים בשם כל המשתתפים בהזמנה, ל:


א) קריאה וקבלת התנאים וההגבלות הכלליים.

ב) לתת את הסכמתם לשימוש שלנו בנתונים אישיים על פי מדיניות הגנת המדיניות והפרטיות שלנו.

ג) לאשר כי הנכם מעל גיל 18 בעת ביצוע ההזמנה. במקרה אוקיימים קטינים (מתחת לגיל 18), יש לוודא שההורים ו/או האפוטרופוסים אישרו את ההזמנה, על פי ההוראות במדינות היעד. יש לשים לב שהרשיונות והדרישות המשתנות יכולות להיות שונות בכל מדינה.

ד) לקבל אחריות על תשלום ההזמנה בשמם של כל האנשים שמפורטים בטופס ההזמנה.

ה) לאשר את ההזמנה הפרטית והתנאים המקושרים, כולל דמי ביטול ופרטים רלוונטיים אחרים.

ו) כל מידע שיישלח ללקוח באמצעות כתובת האימייל שסופקה על ידו בטופס ההזמנה יחשב תקף ונחשב שהתקבל על ידי הלקוח.

4. אנא בדקו בקפידות את כל השמות, התאריכים, השעות, הגילאים והפרטים האחרים בכל המסמכים שנשלחים אליכם. במקרה ומצאתם סתירות ו/או טעות במסמכים, אנא הותנו לנו מיד, מאחר ושינויים מודיעים שלא יהיו אפשריים בהמשך ו/או לגרום לחיובים נוספים.
יש לשים לב ששינויים במקום נגר בשל שגיאה מצדנו גורמים לחיוב נוסף.

5. במקרה של קבוצה, נציג האחראי על הזמנת קבוצה, יישא בחובתו להודיע, לעדכן ולתקשר לכל הקבוצה את ההזמנה הפרטית ותנאי השימוש, כפי שהוסברו על ידי סוכן הנסיעות. כמו כן יש לחברי הקבוצה את המידע הרלונטי, כולל שינויים, דמי ביטול ומידע נוסף.

6. בעת ביצוע הצ'ק-אין, יתבקש הלקוח להציג דרכון ו/או תעודה מזהה.

7. ההזמנה למלון כוללת שירותי הסעות אל ו/או מהמלון.

תנאי מחיר, תשלום, ומטבעות

  1. מחיר החופשה ותנאי התשלום מגיעים בהסכם שירותי הנסיעה.

  2. יש צורך לבטל את ההזמנה.

  3. אנו מציעים שיטות טיפול שונות אשר מאובטחות מערכות סליקה גלובליות מובילות.

  4. יש לשים לב שהחיוב הסופי יתבצע במטבע המוסכם מראש (שקל ₪, דולר אמריקאי $, לארי גאורגי ₾ ו/או ות אחרים), בכפוף להסכמה על טופס ההזמנה, ויתר מעמד הדולר האמריקאי לטובת הלארי הגאורגי לפי השער שביום החיוב החל בזמן השלום.

  5. כרטיס האשראי של המזמין יחויב במטבע זר שנבחר, בהתאם ללערכו בשקלים ובהתאם לשער המוגדר על ידי הבנק הלאומי של גאורגיה, כמו גם להעברות, צ'קים או לאמצעי תשלום אחרים.

דירוגים ותקנים של קונה

  1. Traveland(טרבלנד) מציעה לצרכנים מידע על רמת כוכבים והשירותים במלונות, לפי אישור ידם בלבד, התקנים ודירוגים מתחלפות בין מדינות וספקים.

  2. אין אפשרות כהבטחה את הדיוקם של כל הדירוגים שניתנו ולא ניתנת ו/או נרמזת כל אחריות לגבי אופי ו/או תוכנם של הדירוגים.

הסכם שירותי העברת נסיעה

לפני תחילת החופשה, הלקוח יכול לבקש להעביר את החופשה שלו ללקוח צד ג'. הבקשה צריכה להתבצע על ידי הלקוח ו/או נציג הקבוצה ברכישה. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב להחלפה לקוח צד ג' אינו עומד בדרישות ותנאי החופשה. בנוסף, הלקוח יצטרך לכסות נוספים (מלונות, טיסות, אטרקציות ועוד) שנגרמו על ידי אדם צד ג' בחופשה.

ביטוח נסיעות

ביטוח נסיעות מתאים הוא תנאי הכרחי להסכם שבין החברה להלן Traveland(טרבלנד) מספק שירות, כמו גם שאר הספקים כנדרש. יש לוודא שהביטוח מכסה את כל הדרישות האישיות, כולל תנאים רפואיים קיימים, ביטוחים רפואיים והחזרה לישראל במקרה של תאונה או מחלה. אם תחליטו להעביר ללא ביטוח מתאים, אין אנו אחראים לאובדנים כלשהם.

זמינות

1. זמינות חדרי מלון המצויינים בהצעה הינה עדכנית בזמן שליחתה בלבד. יש לשים לב שהיא עשויה להשתנות ללא הודעה מראש. אישור סופי של הזמנת חדרים יינתן כאשר הלקוח ישלים את השלום המלא בהצלחה.

2. זמינות ומחירים של טיסות עשויות להשתנות ללא הודעה מראש. שנציג הנסיעות מציע מחיר רק בזמן ההצעה בלבד. הסוכן יכול לעדכן את המחיר נוסף לפני ביצוע ההזמנה הסופית של הטיסה ללקוח בהתאם לשינויים.

טיסות ואחריות, טיסות בינלאומיות

  1. על פי חוק שירותי התעופה, חברת התעופה הבינלאומית לכרטיס טיסה, זאת בהודעה ללקוח מראש לפחות 14 ימים לפני תאריך הטיסה.

  2. על הנוסעים להיות נוכחים בטרמינל הרלונטי במדינת המוצא ובמדינת היעד, לפחות 3 שעות לפני זמן היציאה המתוכנן.

  3. הנוסעים אחראיים להתעדכן בנהלי ארגון חברות התעופה הבינלאומיות (IATA) ובנהלי חברת התעופה הקשורות להגבלות כבודה ו/או כבודת תיק יד.

  4. נוסעות בהריון מעל 24 שבועות חייבות למצוא עם תעודה רפואית באנגלית, המאשרת הריון תקין ושירות לטיסה. עליה למטוס ללא עודה זו עלולה לגרום לסירוב של חברת התעופה בחבר הנוסעת בטיסה.

  5. נוסעת בהריון מעל 27 שבועות מוגבלות לפי הסכמים בינלאומיים של ארגון חברות התעופה הבינלאומי ושל חברות התעופה. על מידע להודיע לסוכן הנסיעות על גיל ההריון הצפוי בזמן הטיסה לגאורגיה ובחזרה.

  6. הזמנת טיסות בינלאומיות דרך Traveland(טברלנד) הן תחת אחריות חברות התעופה בלבד. כל שינוי, ביטול או עיכוב הינם באחריותם הבלעדית של חברות התעופה.

  7. של פספוס טיסות קונקשן בשל עיכובים של טיסות בינלאומיות, חברות חלופיות למצוא טיסות ו/או לארגן אירוח מתאים.

  8. בכל שינוי ו/או ביטול לאחר ביצוע הזמנת כרטיס, בנוסף לעמלות ביצוע הטסת כרטיס שנקבעו על ידי חברות התעופה, יחויב הלקוח בעמלת טיפול של 35$ דולר אמריקאי לאדם על ידי Traveland(טרבלנד).

  9. במקרה של שינויים בכרטיסי טיסה מכל סיבה, בהתאם למדיניות התעופה הבינלאומית, השינויים כוללים לכלול עמלות נוספות ועלולים להיות תלויים בזמינות. יש לשים לב ששינויים שנגרמו על ידי לקוח סיוע שלא יכול להיות אפשרי.

  10. פרטי הטיסה, כמו תאריכים, מסלולים ופרטי חברת התעופה, שילוב להשתנות לאחר הזמנה דרישות חברת התעופה.

  11. חברות התעופה אחראיות באופן בלעדי לכל עיכוב, שינוי, ביטול, נזק, אובדן מזוודות, איחור מזוודות, או כל אובדן רכוש שיגרם ללקוח.

  12. צוות התמיכה של Traveland(טרבלנד) יעשה מאמצים מיטביים לתמוך בלקוח בכל הנוגע לייצוגו ולעזרה, אך חברות התעופה שומרות על אחריות בלעדית.

טיסות פנימיות

  1. חברות התעופה דורשות מהנוסעים לדווח לדלפק הטיסה לפחות שעתיים לפני זמן היציאה. יש לשים לב שדלפק הטיסה יסגר בערך כ-60 דקות לפני זמן היציאה. הבטחת זמן קצרה לטיסה היא באחריות הלקוח בלבד, וכל הכשל יהיה באחריותו הבלעדית.

  2. אם הלקוח הוא שומר שבת, עליו להודיע על כך לסוכן הנסיעות כדי שהטיסה לא תתקיים בזמני השבת ו/או בסמוך להם.

  3. שינוי ביטול או תיקון פרטי כרטיס הטבה בטיסות פנימיות אינן אפשריים אלא כלליות וסוכמו מראש ובפירוט בטופס ההזמנה. כל טעות שם בכרטיס הטיסה עשויה לגרום לחיובים נוספים כפי שנקבעו בתקנות חברות התעופה.

  4. Traveland(טרבלנד) אינה מבטיחה לספק מזון ו/או מזון כשר בטיסות פנימיות ו/או בינלאומיות לגאורגיה. האחריות הינה חלה באופן בלעדי על חברות התעופה.

  5. Traveland(טרבלנד) אחראית להעברת ההזמנה לחברות התעופה אך לא לקבלן. חברות התעופה צריכות להתייחס להזמנות כבקשה.

  6. הזמנות הזמנות אינן כוללות בחירת טיסות ישיבה אלא אם היה מפורט ונקבע כך מראש בטופס ההזמנה. הנוסעים חייבים ליצור קשר עם לברות לצורך בחירה ורכישה של מקומות ישיבה מועדפים, על בסיס זמינות ומחיר.

מדיניות כניסה ויציאה מחדרים

  1. הכניסה לחדרים במלונות בגאורגיה נהוגים להתבצע בין השעות 13:00 עד 15:00.

  2. היציאה מחדרים במלונות בגאורגיה נוהגים להתבצע בין השעות 10:00 עד 12:00.

  3. יציאה מאוחרת יכולה להתבצע בתשלום נוסף (תלוי בזמינות מלונות).

מדיניות כניסת ילדים בבגרגיה

ילדים עד גיל 12 (לא כולל גיל 12) נחשבים "ילדים". מגיל 12 ומעלה יחשבו "מבוגרים". בזמן ביצוע ההזמנה, אחריות לספק את גילם הצפוי של השניים לאורך זמן באורגיה. ילדים עד גיל 12 (לא כוללים גיל 12) לבצע "שיתוף עםה" עם ההורים ו/או להשתמש בספה נפתחת בחדר, בכפוף לאישור מלון ו-Traveland(טרבלנד). שימו לב כי "שיתוף" אינו כולל עם תוספות, וחיובים נוספים עבור ארוחת הבוקר.

מדיניות "מיטת נוספת" במלונות בגאורגיה

אם לקוח רוצה להוסיף ילד או מבוגר נוסף לחדר זוגי, יחוייב בעמלת עם תוספות. שימו לב כי המיטה הנוספת היא בדרך כלל מיטה מתקפלת או מזרן, ולעיתים, כפי שצוין, היא יכולה להיות מיטת יחיד סטנדרטית. במלונות אפשרות, המיטה הנוספת עשויה להיות ספה נפתחת שמיטה. סוג המיטה הנוספת שמסופקת על המלון שנמצא מחוץ לאחריותו של Traveland(טרבלנד) ובכפוף למדיניות מלונות. בנוסף, שירות ושירות נוסף לא תמיד יהיה אפשרי, בהתאם ללזמינות.

בקשות מיוחדות

יש לכם בקשות מיוחדות כמו סוג המיטה, מיקום החדר, מספר הקומה, נגישות, חדרים סמוכים או מחוברים, אנא הודיעו לנו בתהליך ביצוע ההזמנה. אנו נעביר את כל הבקשות לספק הרלוונטי, אך שימו לב שלא נוכל שהן יקויימו, ואין אנו אחראיים אם הן לא ממשיות.

אטרקציות ושירותים נוספים

  1. Traveland(טרבלנד) פועלת כמתווך בין ספקי שירותים שונים ובין מידע בעבור פעילויות ופעילויות. כל הפרעות, תקלות או תאונות הפעילויות אינן באחריות של Traveland(טרבלנד). אנו ממליצים רוצים להפעיל את הביטוח הנסיעות שלהן.

  2. בטל עד [72] שעות לפני תאריך הצטיינות תקבל את הלקוח בהחזר מלא. בטל בתוך [72] שעות לפני תאריך התייצבות או פעולות יביא לחיובים של עמלות ביטול כל, ולא יינתן החזרות.

  3. מידע חייב להיות מוכנים באופן מדויק בנקודת האיסוף המוסמכת ובזמן המוגדר בטופס ההזמנה. אטרקציות לא ייבוטלו בשל גשם אלא אם בוטלו על ידי ספק האטרקציה ו/או מסיבות בטיחות.

  4. מדיניות ותנאי ביטול חלים גם על שירותים נוספים, השכרת רכבים, חציית גבולות וסידורים דומים.

ביטולים ושינויים מצד הלקוח

  1. יש להודיע לנו על ביטול הזמנות במכתב כתוב או בדואר אלקטרוני על ידי הלקוח בהזמנה מהר ככל הניתן.

  2. ביטול ההזמנה יחשב תקף רק לאחר שנמסרה לנו בקשת ביטול חתומת (א) במשרדינו, או (ב) בדואר אלקטרוני ל- [cancellations@traveland.co.il], ות מאושרת על ידינו באמצעות דואר אלקטרוני. זוהי אחריות הלקוח לוודא שהוא הביטול אכן התקבלה במשרדנו על כך אישור בדואר אלקטרוני.

  3. במקרה של ביטולים או שינויים להזמנות למלון זמן מועד ההזמנה ועד [30] ימי עסקים לפני מועד הצ'ק-אין, יינתן החזר מלא (בקיזוז דמי ביטול ו/או ריבית).

  4. ביטול או שינויים להזמנות למלון [30] ימי עסקים עד [15] ימי עסקים לפני מועד הצ'ק-אין, ביטול דמי מדיניות מדיניות. בתוך [15] ימי עסקים עד מועד הצ'ק-אין, יחויבו דמי ביטול.

  5. להזמנות שאין להן אפשרות של שינוי או ביטול, לקוח יחויב בציוד, גם במקרה של שינוי תאריכים או אי הגעה מכל סיבה. ההזמנות האלה יופיעו בטופס ההזמנה כ"לא ניתנות להחזר".

  6. אם יש צורך לשנות או לבטל את ההזמנה לאחר שהמלון אישר, יחויבו דמי טיפול בה 35$ אמריקאי דולר לאדם.

ביטולים ושינויים מצד הספק ו/או Traveland

  1. בעוד אנו והספקים מתנים את החופשה שלך חודשים רבים מראש, אנו יכולים לעשות את השינויים ו/או לבטל את ההזמנה שלך, אנחנו יכולים להציע לך את הסדרים חלו או החזר כספי בלבד.

  2. אם יש שינויים בפרטים או ביטולים מצד ספק, אנו נודיעים ללקוח בזמן סביר לאחר קבלת החדשות.

  3. לאחר הצעת הסדרים חלופיים או החזר כספי, עליך לידע אותנו על בחירתך הזמן הקבוע מראש. אי מחשב זמן הקבוע מראש תי כהסכמתם לקבלת החזר כספי מלא בצורה מפורשת.

מדיניות החזרים

אם הלקוח זכאי להחזר, הוא יועבר אליו באמצעות העברה בנקאית בתוך 30 ימי עסקים מועד ביטול ההזמנה. סכום ההיופחת בגין כל חזר תשלומים ו/או ריבית רלוונטיות. ההחזרים יעובדים באמצעות העברות בניות בלבד, אלא אם ביקשתם לציין אחרת בדוא"ל.

האחריות של Traveland הלקוח כלפי

  1. Traveland לא תהיה אחראית לפציעה, לחולי, למוות, לאובדן (כולל אובדן רכוש ו/אובדן רווחה), נזק, הוצאה, עלות או תביעת הנובעים מהמעשה/ים ו/או המחדלים שלך או מפעולה/ות ו/או מחדל/ים של צד. שלישי.

  2. Traveland לא תהיה אחראית לשירותים.

  3. חברת Traveland לא תהיה אחראית לשירותים גרועים של אחד מהשותפים או הספקים שלנו.

  4. Traveland תמיד תעמוד לצד הרצוי שלנו בכל הנוגע לייצוג, ותעשה את המיטב על מנת לפתור כל בעיה לשביעות לחברת הלקוחות שלנו.

שירות לאורח ופרטי יצירת קשר

Traveland(טרולנד) תתמך ותנחה אותך באופן אישי לאורך כל הדרך.
בTraveland(טרולנד) אנחנו כאן עבורך לכל שאלה או פנייה בנוגע להזמנתך.

יצירת קשר פרטי עם החברה:

טלפון: 578 222 555 995+

בדוא"ל: info@traveland.co.il

יום: יום ראשון - יום שישי, 17:00 - 09:00.

במקרי חירום, באפשרותך ליצור קשר מחוץ לשעות הפעילות זאת דרך הודעת WhatsApp מספר: 578 222 555 995+

מידע חיוני ומספרי חירום בגאורגיה

מכבי אש - 111

משטרה - 122

אמבולנס ועזרה ראשונה - 113

שגרירות ישראל בטביליסי - 500 556 322 995+

נציגות חב"ד בטביליסי - 770 429 322 995+

קישור לאתר לביטחון לאומי עזרות לנופש במדינות שונות ניתן למצוא בקישור הבא: https://www.gov.il/he/departments/dynamiccollectors/travel-warnings-nsc?skip=0

דרכונים, אשרות ובריאות

  1. באחריות לחפש ולעמוד בדרישות הדרכון, אשרה, בריאות וההגירה החלות על החופשה שלך. Traveland יכולה לספק מידע כללי בלבד, אך נשתדל לידע אותך מיד כשנלמד על שינויים חדשים הנוגעים לך. ללא קשר לכך, בדיקות לגבי עדכונים בנוגע לדרישות הנ"ל בזמן סביר לפני זמן היציאה היא באחריות הלקוח בלבד.

  2. מומלץ לוודא ששני הנוסעים יהיו בתוקף לפחות שש חודשים ממועד הטיסה ולפחות עמוד אחד יהיה ריק.

  3. הנך מסכים לשפות את חברת נסיעות ויחס לקנסות או להוצאות אחרות שאנו מספקים מסמכים בגין בריאות ו/או עמידה בדרישות הנ"ל או לפורמליות לגבי לבריאות.

התנהגות והתנהלות

  1. כל המידע שלנו מצפה להתנהג בצורה מסודרת ומקובלת ולא להפריע להנאתם של אחרים. אם אתה פועל או התנהלות אחת מחברי הקבוצה שלך גורם למטרד, לנזק לבטל את ההזמנה באופן מיידי.

  2. במקרה של ביטול אחריותנו אליך ו/או לקבוצה שלך, לא תהיינה לנו יותר התחייבויות כלפיך ו/או לקבוצה שלך. לא ייאי על אובודן אחר החזקות על כל הסדר ולא נישא באחריות על שנגרמו.

  3. אתה יכול גם לשלם על ההפסדים ו/או הנזקים שנגרמו על ידי הפעולות שלך ומחזיק אותך וכל חבר בקבוצה שלך כאחראים שותפים ואישיים על כל נזק או אובדן שנגרמו על ידך או על ידי חבר חבר אחד שלך.

  4. השלום המלא על כל נזק או אובדן כזה חייב להתבצע מול מנהל מלון או ספק אחר לפני זמן היציאה.

  5. אם תיכשל לשלם:
    (א) תהיה אחראי לפגוש את כל דרישות התביעה (כולל חוק משפטיות) שייעשו לנו למעשה מפעולותיך. כמו כן, אתה חייב לכסות את כל המאבק לשלום אחרייך.

  6. (ב) מידע ושולמו התשלומים לבצע את התשלום במלא לפני זמן היציאה.

  7. חברת Traveland לא תישא באחריות על הפעולות ו/או ההתנהגות של אורחים אחרים ו/או אנשים אחרים שאין להם קשר להזמנותיך או אליך.

ההגנת הפרטיות

  1. זה אינו מוגבל, אך כולל פרטים אישיים כמו שם, כתובת, כתובת דוא"ל, תאריך לידה, הורים קרובים, העדפות תזונה ומידע פיזי ונפשי בריאותי.

  2. אנחנו משתפים מידע אישי בין הקוראים שלנו לצורך ארגון החופשה וצורך הרצוי, אנחנו משתפים רק את המידע עם ספקי צד שלישי שלנו, כמו שם, מגדר, דרישות תזונה והעדפות אחרות בצורה ספציפית לחופשה שהלקוח הזמין.

  3. אנו זקוקים לשתף את האדם שלנו עם הלקוח עצמו, בני משפחה, האפוטרופוסים או המייצגים אחרים במקרה של תאונה או החזרה אחרים לארץ ולעיתים גם עם ארגונים כמו ביטוח. הוא האישי שותף בדוא"ל או ביישומונים דומים.

תלונות

  1. אם נתקלת בבעיה על החופשה שלך, אנא הודע לספק הרלוונטי (לדוגמה, בעל המלון שלך) מיד.

  2. אם הספק אינו יכול לפתור את הבעיה בהבאתו לשביעות רצונך, אתה חייב ליצור קשר איתנו מיד על ידי התקשרות למשרד משרד עם: 578 222 555 995+, או על ידי שלי הודעת WhatsApp מספר: 222 555 995+ , או באמצעות הדוא"ל: עזרה @traveland.co.il, כדי שתהיה לנו הזדמנות לעזור לך בזמן אמת.

כוח עליון עליון

  1. חברת Traveland לא תהיה אחראית ולא תשלם פיצויים אם התחייבויותינו החוזית אליך מושפעות מ- "Force Majeure"-כוח עליון.

  2. "Force Majeure"-כוח עליון הוא כל אירוע שאין רשותנו או מתן הספקים שלנו לשלוט בו, ותוצאות התוצאות שלו הן לא היו יכולות גם אם היו נלקחים כל הצעדים הנכונים. לדוגמא, מלחמה ופעולות טרור (והאיום על כך), מרד אזרחי, מגפה או סיכונים גדולים לבריאות האדם במדינת המוצא או היעד, ואסונות טבע הצפות, רעידות אדמה או תנאי מזג אוויר קיצוניים, וכל הימים הדומים מחוץ לשליטה שלנו או של הספק/ים שלנו . אירועי כוח עליון, אך הם מוגבלים לפעולות של כל ממשלה או רשות לא או מקומית אחרת, כולל מנות נמלים או רות, פליטים תעשייתיים, שביתות עובדים, סגרים, אסונות טבעיות או גרעיניים, אש, מערכות כימיים או ביולוגיות, בעיות טכניות בלתי נמנעות. , וכל הפעילויות הדומים מחוץ לשלטון שלנו או הספקים שלנו.

  3. במקרה של התרחשות של חירום ובלתי צפויות שאין צורך בדעתו של "למען הוד" כפי שנתונה בתנאים אלו, אנו נודיעים מיד על המאורעים שקרו. הודעה זו תועבר למודעות זמן סביר לאחר שנהיה לעניין בנושא אירועי כוח עליון. אנו נשתדל לעדכן אותך לגבי להשלכות אירועים אלו על תכנית החופשה שלך ונציע לך הצעות למזעור את ההשלכות בחופשה שלך.

סעיף שינויים

סוכנות הנסיעות, בשקול דעתה הבלעדי, שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לתקן כל תנאי והבלות של חוזה זה בכל זמן ומבלי שנדרשת הסכמתו ו/או אישור מראש של הצד השני. כל שינויים או הגבלות כאלו יועברו בהודעה לצד השני בכתב, ויכנסו לתוקפם מיד לאחר שפורסמו באתר - https://www.traveland.co.il. זאת באחריות הצד השני לס וקוריות מודע לכל שינוי שנעשה בתנאים והבלות אלו.

חוק וסמכות שיפוטית

  1. תנאי השימוש הכלליים וההסכם לשירותי הנסיעות נכונים לפי החוק הגאורגי בכל היבט. שני חלקים מסכימים שכל מחלוקת, תביעה או אחר שנגרם בינינו פסק הדין להסכם שבינינו אינוהל על ידי בתי המשפט שבורגיה בלבד.

  2. אנא היו גורמים לכך ש-"Traveland" המתפקדת בדרך גוף מתווך בין ספקי שירותים שונים ולקוחות היא חברה גאורגית ופועלת תחת החוק הגאורגי.

טרבלנד מאחלת לכם חופשה מהנה

bottom of page