תנאי הזמנה ושימוש כלליים - Traveland(טרבלנד)
התנאים וההגבלות הכלליים בתוקף מתאריך (01.06.2022)
לקוחות יקרים, תודה שבחרתם בנו כדי להגשים חופשה עם חוויות בלתי נשכחות!
Wise Travelling (וויז טרבלינג) בע”מ, ח.פ. 405543425 ידועה יגם כ "Traveland" ("טרבלנד") הנקראת בתנאי השימוש "אנחנו", "על ידנו" ו"שלנו", מארגנת שירותי תיירות ישירה בגאורגיה על ידי שיתוף פעולה עם ספקים מקומיים. השירותים כוללים הזמנת מלונות, אירוח, אטרקציות, טיסות, שירותים פרטיים, השכרת רכב ועוד. התנאים וההגבלות להזמנת שירותי תיירות עם Traveland (טרבלנד) מפורטים להלן.
על ידי הענקת הסכמה אלקטרונית לתנאי ההסכם הזה ו/או ברכישת כל מוצר או שירות מ- Traveland(טרבלנד), בין אם באמצעות אתר האינטרנט שלנו, מוקד השירות הטלפוני, או סוכני הנסיעות שלנו, אתם מצהירים שבחנתם בקפידה בתנאי החוזה שצוינו כאן וקבלתם אותם. אתם מסכימים לכל התנאים המפורטים למטה ומבינים את ההשלכות המשפטיות של הסכמתכם.
התנאים וההגבלות הכלליים וההסכם לשירותי הנסיעה הם חלק בלתי נפרד מהחוזה בין הלקוח ל- Traveland (טרבלנד).
למניעת כל אי הבנה אפשרית, הצדדים מסכימים מראש שבמקרה של התנגדות בין התנאים וההגבלות הכלליים והסכם לשירותי הנסיעה, תהיה עדיפות ותוקף להסכם שירותי הנסיעה.
הזמנה ואישור
1. הסכם שירותי הנסיעה יישלח אליכם יחד עם התנאים וההגבלות הכלליים אל הכתובת האימייל המצויינת בטופס ההזמנה, בידי כתובת מייל החברה (info@traveland.co.il).
2. התשלום נדרש בזמן ביצוע ההזמנה, מחיר ו/או שירותים נוספים לא ישמרו או ישורינו, וההזמנה לא תיווצר עד שהתשלום יבוצע בהצלחה.
3. בעת ביצוע הזמנה, הלקוח הראשי ו/או נציג הקבוצה מסכימים ומתחייבים בשם כל המשתתפים בהזמנה, ל:
א) קריאה וקבלת התנאים וההגבלות הכלליים.
ב) לתת את הסכמתם לשימוש שלנו בנתונים אישיים על פי מדיניות הגנת הנתונים והפרטיות שלנו.
ג) לאשר כי הנכם מעל גיל 18 בעת ביצוע ההזמנה. במקרה וקיימים קטינים (מתחת לגיל 18), יש לוודא שההורים ו/או האפוטרופוסים אישרו את ההזמנה, על פי ההוראות במדינות היעד. יש לשים לב שהרשיונות והדרישות המשתנות עשויות להיות שונות בכל מדינה.
ד) לקבל אחריות כלפי תשלום ההזמנה בשמם של כל האנשים שמפורטים בטופס ההזמנה.
ה) לאשר את פרטי ההזמנה והתנאים המקושרים, כולל דמי ביטול ופרטים רלוונטיים אחרים.
ו) כל מידע שיישלח ללקוח באמצעות כתובת האימייל שסופקה על ידו בטופס ההזמנה יחשב תקף ונחשב שהתקבל על ידי הלקוח.
4. אנא בדקו בקפידות את כל השמות, התאריכים, השעות, הגילאים והפרטים האחרים בכל המסמכים שנשלחים אליכם. במקרה ומצאתם סתירות ו/או טעות במסמכים, אנא הודיעו לנו מיד, מאחר ושינויים עשויים שלא להיות אפשריים בהמשך ו/או לגרום לחיובים נוספים.
יש לשים לב ששינויים שאינם נגרמים בשל שגיאה מצדינו עשויים לגרום לחיוב תשלום נוסף.
5. במקרה של קבוצה, נציג האחראי על הזמנת קבוצה, יישא בחובתו להודיע, לעדכן ולתקשר לכל חברי הקבוצה את פרטי ההזמנה ותנאיה, כפי שהוסברו על ידי סוכן הנסיעות. כמו כן יש בכך להעביר לחברי הקבוצה את המידע הרלוונטי, כולל שינויים, דמי ביטול ומידע נוסף.
6. בעת ביצוע הצ'ק-אין, יתבקש הלקוחלהציג דרכון ו/או תעודה מזהה.
7. ההזמנה למלון אינה כוללת שירותי הסעות אל ו/או מהמלון.
תנאי מחיר, תשלום, ומטבעות
-
מחיר החופשה ותנאי התשלום מופיעים בהסכם שירותי הנסיעה.
-
במידה והתשלום לא יתקבל במלואו בזמן הנדרש, אנו עשויים לבטל את ההזמנה.
-
אנו מציעים שיטות תשלום שונות אשר מאובטחות דרך מערכות סליקה גלובליות מובילות.
-
יש לשים לב שהחיוב הסופי יתבצע במטבע המוסכם מראש (שקל ₪, דולר אמריקאי $, לארי גאורגי ₾ ו/או מטבעות אחרים), בכפוף להסכמה על טופס ההזמנה, ויתר מעמד הדולר האמריקאי לטובת הלארי הגאורגי לפי השער שביום החיוב החל בזמן התשלום.
-
כרטיס האשראי של המזמין יחויב במטבע זר שנבחר, בהתאם לערכו בשקלים ובהתאם לשער המוגדר על ידי הבנק הלאומי של גאורגיה, כמו גם להעברות, צ'קים או לאמצעי תשלום אחרים.
דירוגים ותקנים של האירוח
-
Traveland(טרבלנד) מציעה ללקוחותיה מידע אודות רמת הכוכבים והשירותים במלונות, כפי שנמסרו על ידם בלבד, התקנים והדירוגים עשויים להשתנות בין מדינות וספקים.
-
אין להניח כהבטחה את דיוקם של כל הדירוגים שניתנו ולא ניתנת ו/או נרמזת כל אחריות שהיא לגבי אופי ו/או תוכנם של הדירוגים.
הסכם שירותי העברת נסיעה
לפני תחילת החופשה, הלקוח יכול לבקש להעביר את החופשה שלו ללקוח צד ג'. הבקשה צריכה להתבצע על ידי הלקוח הראשי ו/או נציג הקבוצה ברכישה. אנו שומרים לעצמנו את הזכות לסרב להחלפה במידה ולקוח צד ג' אינו עומד בדרישות ותנאי החופשה. בנוסף, ייתכן שהלקוח יצטרך לכסות הוצאות נוספות (מלונות, טיסות, אטרקציות ועוד) שנגרמו על ידי השתתפות אדם צד ג' בחופשה.
ביטוח נסיעות
ביטוח נסיעות מתאים הוא תנאי הכרחי להסכם שבין החברה להלן Traveland(טרבלנד) לבין ספק השירות, כמו גם לבין שאר הספקים כנדרש. יש לוודא שהביטוח מכסה את כל הדרישות האישיות, כולל תנאים רפואיים קיימים, ביטולים, הוצאות רפואיות ווהחזרה לישראל במקרה של תאונה או מחלה. אם תחליטו לנסוע ללא ביטוח מתאים, אין אנו אחראים לאובדנים כלשהם.
זמינות
1. זמינות חדרי המלון המצויינים בהצעה הינה עדכנית בזמן שליחתה בלבד. יש לשים לב שהיא עשויה להשתנות ללא הודעה מראש. אישור סופי של הזמנת החדרים יינתן כאשר הלקוח ישלים את התשלום המלא בהצלחה.
2. זמינות ומחירן של טיסות עשויות להשתנות ללא הודעה מראש. המחיר שנציג הנסיעות מציע תקף רק בזמן ההצעה בלבד. הסוכן רשאי לעדכן את המחיר עם תשלום נוסף לפני ביצוע ההזמנה הסופית של הטיסה ללקוח בהתאם לשינויים.
טיסות ואחריות, טיסות בינלאומיות
-
על פי חוק שירותי התעופה, חברת התעופה רשאית לבטל כרטיס טיסה, זאת בהודעה ללקוח מראש לפחות 14 ימים לפני תאריך הטיסה.
-
על הנוסעים להיות נוכחים בטרמינל הרלוונטי במדינת המוצא ובמדינת היעד, לפחות 3 שעות לפני זמן היציאה המתוכנן.
-
הנוסעים אחראיים להתעדכן בנהלי ארגון חברות התעופה הבינלאומי (IATA) ובנהלי חברת התעופה הקשורים להגבלות כבודה ו/או כבודת תיק יד.
-
נוסעות בהריון מעל 24 שבועות חייבות להימצא עם תעודה רפואית באנגלית, המאשרת הריון תקין וכשירות לטיסה. עליה למטוס ללא תעודה זו עלולה לגרום לסירוב של חברת התעופה בהשתתפות הנוסעת בטיסה.
-
נוסעת בהריון מעל 27 שבועות מוגבלות בטיסה לפי הסכמים בינלאומיים של ארגון חברות התעופה הבינלאומי ושל חברות התעופה. על הלקוחות להודיע לסוכן הנסיעות על גיל ההריון הצפוי בזמן הטיסה לגאורגיה ובחזרה.
-
הזמנת טיסות בינלאומיות דרך Traveland(טברלנד) הן תחת אחריות חברות התעופה בלבד. כל שינוי, ביטול או עיכוב הינם באחריותם הבלעדית של חברות התעופה.
-
במקרים של פספוס טיסות קונקשן בשל עיכובים של טיסות בינלאומיות, חברות התעופה אחראיות למצוא טיסות חלופיות ו/או לארגן אירוח מתאים.
-
בכל שינוי ו/או ביטול שנעשה לאחר ביצוע הזמנת כרטיס הטיסה, בנוסף לעמלות הטיפול שנקבעו על ידי חברות התעופה, יחויב הלקוח בעמלת טיפול של 35$ דולר אמריקאי לאדם על ידי Traveland(טרבלנד).
-
במקרה של שינויים בכרטיסי טיסה מכל סיבה שהיא, בהתאם למדיניות חברות התעופה, השינויים עשויים לכלול תשלום עמלות נוספות ועלולים להיות תלויים בזמינות. יש לשים לב ששינויים שנגרמו על ידי הלקוח עשויים שלא להיות אפשריים.
-
פרטי הטיסה, כמו תאריכים, מסלולים ופרטי חברת התעופה, עשויים להשתנות לאחר ההזמנה עקב דרישות חברת התעופה.
-
חברות התעופה אחראיות באופן בלעדי לכל עיכוב, שינוי, ביטול, נזק, אובדן מזוודות, איחור מזוודות, או כל אובדן רכוש שיגרם ללקוח.
-
צוות התמיכה של Traveland(טרבלנד) יעשה מאמצים מיטביים לתמוך בלקוח בכל הנוגע לייצוגו ולעזרה, אך חברות התעופה שומרות על אחריות בלעדית.
טיסות פנימיות
-
חברות התעופה דורשות מהנוסעים לדווח לדלפק הטיסה לפחות שעתיים לפני זמן היציאה. יש לשים לב שדלפק הטיסה יסגר בערך כ60 דקות לפני זמן היציאה. הבטחת זמן ההגעה לטיסה היא באחריות הלקוח בלבד, וכל כשל בכך יהיה באחריותו הבלעדית.
-
אם הלקוח הינו שומר שבת, עליו להודיע על כך לסוכן הנסיעות כדי שהטיסה לא תתקיים בזמני השבת ו/או בסמוך להם.
-
שינוי ביטול או תיקון פרטי כרטיס הטיבה בטיסות פנימיות בגאורגיה אינם אפשריים כלל אלא במידה וסוכמו מראש ובפירוט בטופס ההזמנה. כל טעות שם בכרטיסי הטיסה עשויה לגרום לחיובים נוספים כפי שנקבעו בתקנות חברות התעופה.
-
Traveland(טרבלנד) אינה מבטיחה לספק מזון ו/או מזון כשר בטיסות פנימיות ו/או בינלאומיות לגאורגיה. האחריות לכך חלה באופן בלעדי על חברות התעופה.
-
Traveland(טרבלנד) אחראית להעברת ההזמנה לחברות התעופה אך לא לקבלתן. חברות התעופה צריכות להתייחס להזמנות כבקשה.
-
הזמנות טיסות אינן כוללות בחירת מקום ישיבה אלא אם היה מפורט ונקבע כך מראש בטופס ההזמנה. הנוסעים חייבים ליצור קשר ישירות עם לברות התעופה לצורך בחירה ורכישה של מקומות ישיבה מועדפים, על בסיס זמינות ומחיר.
מדיניות כניסה ויציאה מחדרים
-
הכניסה לחדרים במלונות בגאורגיה נהוגים להתבצע בין השעות 13:00 ל 15:00.
-
היציאה מחדרים במלונות בגאורגיה נוהגים להתבצע בין השעות 10:00 ל 12:00.
-
יציאה מאוחרת יכול להתבצע בתשלום נוסף (תלוי בזמינות המלון).
מדיניות כניסת ילדים במלונות בגאורגיה
ילדים עד גיל 12 (לא כולל גיל 12) נחשבים "ילדים". מגיל 12 ומעלה יחשבו "מבוגרים". בעת ביצוע ההזמנה, אחריות הלקוח לספק את גילם הצפוי של הילדים לאורך שהותם בגאורגיה. ילדים עד גיל 12 (לא כולל גיל 12) יכולים לבצע "שיתוף מיטה" עם ההורים ו/או להשתמש בספה נפתחת בחדר, בכפוף לאישור המלון ו-Traveland(טרבלנד). שימו לב כי "שיתוף מיטה" אינו כולל מיטת נוספת, ויתכנו חיובים נוספים עבור ארוחת הבוקר.
מדיניות "מיטת נוספת" במלונות בגאורגיה
אם לקוח רוצה להוסיף ילד או מבוגר נוסף לחדר זוגי, יחוייב בעמלת מיטת נוספת. שימו לב כי המיטה הנוספת היא בדרך כלל מיטה מתקפלת או מזרן, ולעיתים, כפי שצוין, היא יכולה להיות מיטת יחיד סטנדרטית. במלונות מסוימים, המיטה הנוספת עשויה להיות ספה נפתחת שמסופקת כמיטה. סוג המיטה הנוספת שמסופקת על ידי המלון נמצא מחוץ לאחריותו של Traveland(טרבלנד) ובכפוף למדיניות המלון. בנוסף, ייתכן ושירות מיטה נוספת לא תמיד יהיה אפשרי, בהתאם לזמינות.
בקשות מיוחדות
במידה יש לכם בקשות מיוחדות כמו סוג המיטה, מיקום החדר, מספר הקומה, נגישות, חדרים סמוכים או מחוברים, אנא הודיעו לנו במהלך תהליך ביצוע ההזמנה. אנו נעביר את כל הבקשות לספק הרלוונטי, אך שימו לב שלא נוכל להבטיח שהן יקויימו, ואין אנו אחראיים אם הן לא יתממשו.
אטרקציות ושירותים נוספים
-
Traveland(טרבלנד) פועלת כמתווך בין ספקי השירותים שונים ובין הלקוחות בעבור אטרקציות ופעילויות. כל הפרעות, תקלות או תאונות במהלך הפעילויות אינן באחריות של Traveland(טרבלנד). אנו ממליצים ללקוחותינו להפעיל את ביטוח הנסיעות שלהם אם נדרש.
-
ביטול עד [72] שעות לפני תאריך האטרקציה מזכה את הלקוח בהחזר מלא. ביטול בתוך [72] שעות לפני תאריך האטרקציה או במהלך הפעילות יביא לחיובים כוללים של עמלות הביטול כולו, ולא יינתן החזר כלשהו.
-
הלקוחות חייבים להיות מוכנים באופן מדויק בנקודת האיסוף המוסכמת ובזמן המוגדר בטופס ההזמנה. אטרקציות לא ייבוטלו בשל גשם אלא אם בוטלו על ידי ספק האטרקציה ו/או משום סיבות בטיחות.
-
מדיניות ותנאי הביטולים חלים גם על שירותים נוספים, השכרת רכבים, חציית גבולות וסידורים דומים.
ביטולים ושינויים מצד הלקוח
-
יש להודיע לנו על ביטול הזמנות במכתב כתוב או בדואר אלקטרוני על ידי הלקוח הראשי בהזמנה מהר ככל הניתן.
-
ביטול ההזמנה יחשב תקף רק לאחר שנמסרה לנו בקשת ביטול חתומת (א) במשרדינו, או (ב) בדואר אלקטרוני ל- [cancellations@traveland.co.il], ותהיה מאושרת על ידינו באמצעות דואר אלקטרוני. זוהי אחריות הלקוח לוודא שהודעת הביטול אכן התקבלה במשרדינו ולקבל על כך אישור בדואר אלקטרוני.
-
במקרה של ביטולים או שינויים להזמנות למלון במהלך הזמן ממועד ההזמנה ועד [30] ימי עסקים לפני מועד הצ'ק-אין, יינתן החזר מלא (בקיזוז דמי ביטול ו/או ריבית).
-
ביטולים או שינויים להזמנות למלון במהלך [30] ימי עסקים עד [15] ימי עסקים לפני מועד הצ'ק-אין, יחויבו דמי ביטול על פי מדיניות המלון. בתוך [15] ימי עסקים עד מועד הצ'ק-אין, יחויבו דמי ביטול כוללים.
-
להזמנות שאין להן אפשרות של שינוי או ביטול, הלקוח יחויב בסכום הכולל, גם במקרה של שינוי תאריכים או אי הגעה מכל סיבה. ההזמנות האלה יופיעו בטופס ההזמנה כ"לא ניתנות להחזר".
-
אם יש צורך לשנות או לבטל את ההזמנה לאחר שהמלון אישר אותה, יחויבו דמי טיפול בסך 35$ דולר אמריקאי לאדם.
ביטולים ושינויים מצד הספק ו/או Traveland
-
בעוד שאנחנו והספק מתכננים את נחופשה שלך חודשים רבים מראש, אנחנו והם עשויים לעיתים קרובות לבצע שינויים ו/או לבטל את ההזמנה שלך, אנחנו יוכלים להציע לך הסדרים חלופיים או החזר כספי בלבד.
-
אם יש שינוי בפרטים או ביטולים מצד ספק, אנו נודיע ללקוח בזמן סביר לאחר קבלת המידע החדש.
-
לאחר הצעת הסדרים חלופיים או החזר כספי, עליך ליידע אותנו על בחירתך במסגרת הזמן הקבוע מראש. אי מענה במסגרת הזמן הקבוע מראש תיחשב כהסכמתם לקבלת החזר כספי מלא בצורה מפורשת.
מדיניות החזרים
אם הלקוח זכאי להחזר, הוא יועבר אליו באמצעות העברה בנקאית בתוך 30 ימי עסקים ממועד ביטול ההזמנה. סכום ההחזר יופחת בגין כל הוצאות תשלומים ו/או ריבית רלוונטיות. ההחזרים יעובד באמצעות העברות בנקאיות בלבד, אלא אם ביקשתם לציין אחרת בדוא"ל.
האחריות של Traveland כלפי הלקוח
-
חברת Traveland לא תהיה אחראית לפציעה, לחולי, למוות, לאובדן (כולל אובדן רכוש ו/אובדן הנאה), נזק, הוצאה, עלות או תביעה הנובעים מהמעשה/ים ו/או המחדלים שלך או מפעולה/ות ו/או מחדל/ים של צד שלישי.
-
חברת Traveland לא תהיה אחראית לשירותים שאינם חלק מהסכם שלנו.
-
חברת Traveland לא תהיה אחראית לשירותים גרועים של אחד מהשותפים או הספקים שלנו.
-
חברת Traveland תמיד תעמוד לצד הלקוחות שלנו בכל הנוגע לייצוג, ותעשה את המיטב על מנת לפתור כל בעיה לשביעות רצונם של לקוחותינו.
שירות לאורח ופרטי יצירת קשר
Traveland(טרוולנד) תתמך ותנחה אותך באופן אישי לאורך כל הדרך.
בTraveland(טרוולנד) אנחנו כאן עבורך לכל שאלה או פנייה בנוגע להזמנתך.
פרטי יצירת קשר עם החברה:
בטלפון: 578 222 555 995+
בדוא"ל: info@traveland.co.il
בימים: יום ראשון - יום שישי, 17:00 - 09:00.
במקרי חירום, באפשרותך ליצור עמנו קשר מחוץ לשעות הפעילות זאת דרך הודעת WhatsApp במספר: 578 222 555 995+
מידע חיוני ומספרי חירום בגאורגיה
מכבי אש - 111
משטרה - 122
אמבולנס ועזרה ראשונה - 113
שגרירות ישראל בטביליסי - 500 556 322 995+
נציגות חב"ד בטביליסי - 770 429 322 995+
קישור לאתר לביטחון לאומי הכולל אזהרות לנופש במדינות שונות ניתן למצוא בקישור הבא: https://www.gov.il/he/departments/dynamiccollectors/travel-warnings-nsc?skip=0
דרכונים, אשרות ובריאות
-
באחריות הלקוח לבדוק ולעמוד בדרישות הדרכון, אשרה, הבריאות וההגירה החלות על החופשה שלך. חברת Traveland יכולה לספק מידע כללי בלבד, אך נשתדל ליידע אותך מיד כשנלמד על שינויים חדשים הנוגעים לך. ללא קשר לכך, בדיקות לגבי עדכונים בנוגע לדרישות הנ"ל בזמן סביר לפני זמן היציאה היא באחריות הלקוחבלבד.
-
מומלץ לוודא שדרכוני הנוסעים יהיו בתוקף לפחות ששה חודשים ממועד הטיסה ולפחות עמוד אחד יהיה ריק.
-
הנך מסכים לשפות את חברת Traveland ביחס לקנסות או להפסדים אחרים שאנו נספוג בגין כישלון שלך להציג מסמכי בריאות ו/או עמידה בדרישות הנ"ל או לפורמליות בנוגע לבריאות.
התנהגות והתנהלות
-
כל הלקוחות שלנו מצופים להתנהג בצורה מסודרת ומקובלת ולא להפריע להנאתם של אחרים. אם התנהגותך או התנהלות אחד מחברי הקבוצה שלך גורמים למטרד, לנזק לרכוש, לסכנה ו/או להטרדת אחרים ו/או לצד שלישי כלשהו, אנו שומרים לעצמנו את הזכות לבטל את ההזמנה שלך באופן מיידי.
-
במקרה של ביטול כזה של אחריותינו אליך ו/או לקבוצה שלך, לא תהיינה לנו יותר התחייבויות כלפיך ו/או לקבוצה שלך. לא ייעשו החזרים על אובודן מקום האירוח או על כל הסדר אחר, ולא נישא בהוצאות או עלויות שנגרמו כתוצאה מהביטול.
-
אתה ו/או הקבוצה שלך עשויים גם להיות חייבים לשלם על ההפסדים ו/או הנזקים שנגרמו על ידי הפעולות שלך ונחזיק אותך וכל חבר בקבוצה שלך כאחראים משותפים ואישיים על כל נזק או אובדן שנגרמו על ידך או על ידי אחד מחברי הצוות שלך.
-
התשלום המלא על כל נזק או אובדן כזה חייב להתבצע ישירות מול מנהל המלון או ספק אחר לפני זמן היציאה.
-
אם תיכשל לשלם:
(א) תהיה אחראי לפגוש את כל דרישות התביעה (כולל הוצאות משפטיות) שייעשו לנו כתוצאה מפעולותיך. כמו כן, תהיה חייב לכסות את כל ההוצאות שנגרמו לנו במהלך המאבק לתשלום אחרייך. -
(ב) במידה ושולמו התשלומים, עליך לבצע את התשלום בסכום המלא לפני זמן היציאה.
-
חברת Traveland לא תישא באחריות על הפעולות ו/או ההתנהגות של אורחים אחרים ו/או אנשים אחרים שאין להם קשר להזמנותיך או אליך.
הגנת המידע והפרטיות
-
המידע הזה אינו מוגבל, אך כולל פרטים אישיים כמו שם, כתובת, כתובת דוא"ל, תאריך לידה, הורים קרובים, העדפות תזונה ומידע פיזי ונפשי בריאותי.
-
אנחנו משתפים מידע אישי בין הצוות שלנו לצורך ארגון החופשה שלך וצורך הקורא בלבד, אנחנו משתפים רק את המידע הנדרש עם ספקי צד שלישי שלנו, כמו שם, גיל, מגדר, דרישות תזונה והעדפות אחרות הנוגעות בצורה ספציפית לחופשה שהלקוח הזמין.
-
לעיתים אנו זקוקים לשתף את המידע האישי שאנו מקבלים עם הלקוח עצמו, בני משפחה, האפוטרופוסים או המייצגים האחרים במקרה של תאונה או החזרה לארץ ולעיתים גם עם ארגונים אחרים כמו חברות ביטוח. המידע האישי ישותף בדוא"ל או ביישומונים דומים.
תלונות
-
אם נתקלת בבעיה במהלך החופשה שלך, אנא הודע לספק הרלוונטי (לדוגמה, בעל המלון שלך) מיד.
-
אם הספק אינו מסוגל לפתור את הבעיה בהבאתו לשביעות רצונך, אתה חייב ליצור קשר איתנו מיד על ידי התקשרות למשרד השירות במספר: 578 222 555 995+ , או על ידי שליחת הודעת WhatsApp במספר: 222 555 995+ , או באמצעות הדוא"ל: help@traveland.co.il, כדי שתהיה לנו הזדמנות לסייע לך בזמן אמת.
Force Majeure-כוח עליון
-
חברת Traveland לא תהיה אחראית ולא תשלם פיצויים אם התחייבויותינו החוזית אליך מושפעות מ- "Force Majeure"-כוח עליון.
-
"Force Majeure"-כוח עליון הוא כל אירוע שאין ביכולתנו או ביכולת הספקים שלנו לשלוט בו, ואשר התוצאות שלו לא היו יכולות להימנע גם אם היו נלקחים כל הצעדים הנכונים. לדוגמה, מלחמה ופעולות טרור (והאיום על כך), מרד אזרחי, מגפה או סיכונים גדולים לבריאות האדם במדינת המוצא או היעד, ואסונות טבע כמו הצפות, רעידות אדמה או תנאי מזג אוויר קיצוניים, וכל האירועים הדומים מחוץ לשליטה שלנו או של הספק/ים שלנו. אירועי כוח עליון כוללים, אך אינם מוגבלים לפעולות של כל ממשלה או רשות לאומית או מקומית אחרת, כולל רשויות נמלים או נהרות, קונפליטים תעשייתיים, שביתות עובדים, סגרים, אסונות טבעיים או גרעיניים, אש, אסונות כימיים או ביולוגיים, בעיות טכניות בלתי נמנעות בתחבורה, וכל האירועים הדומים החוקיים מחוץ לשלטון שלנו או הספק/ים שלנו.
-
במקרה של התרחשות נסיבות חירום ובלתי צפויות שאין ביכולתנו לצפות ונופלות תחת ההגדרה של "Force Majeure" כפי שנתונה בתנאים אלו, אנו נודיע לך מיד על המאורעים שקרו. הודעה זו תועבר לך במהלך זמן סביר לאחר שנהיה מודעים לעניין בנושא של אירועי כוח עליון. אנו נשתדל לעדכן אותך בנוגע להשלכות אירועים אלו על תכנית החופשה שלך ונציע לך הצעות למזעור את ההשלכות בחופשה שלך.
סעיף שינויים
סוכנות הנסיעות, בשקול דעתה הבלעדי, שומרת לעצמה את הזכות לשנות או לתקן כל תנאי והגבלות של חוזה זה בכל זמן ומבלי שנדרשת הסכמתו ו/או אישורו מראש של הצד השני. כל שינויים או הגבלות כאלו יועברו בהודעה לצד השני בכתב, ויכנסו לתוקפם מיד לאחר שפורסמו באתר - https://www.traveland.co.il. זאת באחריות הצד השני לסקור ולהיות מודע לכל שינוי שנעשה בתנאים והגבלות אלו.
חוק וסמכות שיפוטית
-
תנאי השימוש הכלליים וההסכם לשירותי הנסיעות נכונים לפי החוק הגאורגי בכל היבט. שני הצדדים מסכימים שכל מחלוקת, תביעה או נושא אחר שנגרם בינינו ביחס להסכם שבינינו ינוהל על ידי בתי המשפט שבגאורגיה בלבד.
-
אנא היו מודעים לכך ש-"Traveland" המתפקדת בתור גוף מתווך בין ספקי שירותים שונים ולקוחות היא חברה גאורגית ופועלת תחת החוק הגאורגי.
טרבלנד מאחלת לכם חופשה מהנה